Demand generation

Een handvol zorgvuldig gekozen diensten.
Niet toevallig de meest relevante voor B2B-bedrijven.

Creating demand

Bouwen aan brand awareness

Capturing demand

Potentiële klanten aantrekken

Converting demand

Geïnteresseerde prospects identificeren

Zo doen we het

Een doelgerichte aanpak die meetbare resultaten oplevert.

Leer eerst je klanten beter kennen

Effectieve B2B-marketing start met een grondig inzicht in jouw klanten. Bij ons heb je de keuze: ofwel voeren we diepgaande klanteninterviews uit, ofwel bouwen we voort op de kennis die je al hebt over jouw doelgroep. We zorgen ervoor dat we jouw doelgroep door en door kennen, zodat we campagnes kunnen creëren die precies inspelen op hun unieke behoeften en interesses.

Contact opnemen

Customer insight framework

Het Goforgrowth model om klanteninzichten te verzamelen.

Vind de juiste content-market fit

In het hart van elke succesvolle B2B-marketingstrategie ligt de juiste content. Wij helpen je de perfecte balans te vinden tussen wat jouw merk uniek maakt en wat je klanten echt willen weten.

Door A/B-testing vissen we uit welke boodschappen en content jouw doelgroepen het best triggeren. Op basis van wat we leren, verfijnen we onze strategie almaar verder. Daardoor worden je campagnes steeds effectiever.

Contact opnemen

Doorlopende A/B tests

We vissen uit welke content jouw doelgroep het best triggert.

Zet in op de marketing-mix met het hoogste groeipotentieel

Resources zijn kostbaar, dus is het essentieel om een effectieve marketing-mix samen te stellen rendeert. Wij helpen je bij het identificeren en integreren van de meest effectieve marketingkanalen en -strategieën. Ons team zorgt ervoor dat alle componenten van de marketing-mix bijdragen aan sterke, samenhangende campagnes die resulteren in significante groei en een solide ROI.

Contact opnemen

De meest effectieve marketing-mix

On-going optimalisaties om de ROI te verbeteren.

Projecten

When the rubber meets the road.
Ontdek enkele recente projecten voor klanten.

Een verdubbeling van het aantal klanten voor Dressr

De uitdaging

Dressr zette in op ads, PR en influencer campagnes, maar de resultaten waren onvoorspelbaar en niet schaalbaar. Ook was de effectiviteit van verschillende ad campagnes niet altijd meetbaar.

De oplossing

Via de bevraging van klanten kregen we dieper inzicht in hun koopmotivaties. De kernboodschappen die we hieruit haalden, vertaalden we naar verschillende advertentievarianten die we A/B testten in combinatie met conversie-geoptimaliseerde landingspagina's. De advertentiestrategie focuste eerst op het opbouwen van naamsbekendheid voor Dressr, gevolgd door conversiecampagnes.

Het resultaat

Door deze gerichte aanpak ontwikkelden we een schaalbaar systeem waarmee Dressr continu nieuwe gebruikers kan aantrekken tegen een vaste klantenwervingskost (CAC), met een verdubbeling in het aantal klanten tot gevolg.

400K in pipeline value voor Bird Larsen

De uitdaging

Bird Larsen ondervond onvoldoende resultaat met Google Ads, digital PR en LinkedIn advertenties. Daarom riepen ze de hulp in van Goforgrowth om in contact te komen met bedrijven die behoefte hebben aan custom softwareontwikkeling.

De oplossing

De samenwerking ging van start met een diepgaande analyse van de doelgroep: We bracht onder andere de pijnpunten van de ICP's (ideale klanten) in kaart en vertaalden deze tot diverse boodschappen. Via A/B-testen op landingspagina's en LinkedIn advertenties, gingen we vervolgens op zoek naar de ideale content/market fit. Eens gevonden, zetten we in op de best-werkende advertentie-varianten voor de doelgroepen waarbij we de meeste tractie konden waarnemen. Vervolgens schaalden we dit systeem op naar andere landen.

Het resultaat

Deze gerichte aanpak leidde tot het opbouwen van bekendheid bij de doelgroep, gevolgd door succesvolle conversie. Dit resulteerde in een schaalbaar model en een pipeline value van 400k in de eerste 6 maanden.

10.000 Sales leads voor Primahome

De uitdaging

Primahome ervaarde een te hoge kost per conversie met Google Ads en wilde de instroom van aanvragen voor hun diensten verhogen.

De oplossing

Goforgrowth begon met een diepgaand zoekwoordonderzoek om het zoekgedrag van potentiële klanten te begrijpen. Op basis hiervan werd de website geoptimaliseerd en bestaande campagnes aangepast. Dit leidde vrijwel meteen tot een verdubbeling van het aantal aanvragen met hetzelfde advertentiebudget. Daarna werden A/B-testen op Meta ingezet voor extra instroom.

Het resultaat

De doorlopende optimalisaties en de inzet op de meest recente advertentietechnieken hebben voor Primahome geresulteerd in een indrukwekkende daling van de kosten per conversie met 83,3%. Onder andere dankzij deze campagnes heeft Primahome in de afgelopen vier jaar meer dan 10.000 sales leads kunnen aantrekken.

Waarom Goforgrowth?

Snel schakelen om duurzaam te schalen
Sterke automatisatie
Sterke automatisatie

We houden van maximale efficiëntie. Daarom grijpen we elke kans aan om te automatiseren. Van continue procesoptimalisatie tot generatieve AI en marketing automation. Hiermee optimaliseren we de return op je budget.

Een bewezen framework
Een bewezen framework

Een klare kijk op de uitdagingen van B2B dienstverleners in tech en consultancy. Plus tientallen tevreden klanten. Dan weet je wat je kan verwachten: een doelgerichte aanpak die meetbare resultaten oplevert.

Strak geregisseerd
Strak geregisseerd

Een strakke aanpak is ons handelsmerk. Vanaf de lancering tot het testen, leren en bijsturen. Dat doen we met een bewezen draaiboek. Onze strategie verfijnen we steeds verder. Om zo samen een consistente groei te realiseren.

Onmiddellijk in actie
Onmiddellijk in actie

Strategie is de basis. Toch gaan we zo snel mogelijk over tot actie. Na enkele weken staan de eerste campagnes al op poten. Zo leren we snel je doelgroepen kennen. Wat we daar al uit leren, passen we meteen toe.

Laten we praten

Klaar om te groeien? Let's talk!

Contact opnemen

Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen over wat we doen? Geen nood!
We hebben de meest voorkomende vragen voor jou op een rijtje gezet!

Contact opnemen

Welk soort betaalde advertentieservices bieden jullie aan?

Onze hoofdfocus ligt op LinkedIn advertenties, maar we versterken dit met Google Ads, Meta Ads en SEO om de effectiviteit van je LinkedIn campagnes te verbeteren. Deze aanvullende diensten hebben een bewezen positief effect op de resultaten van je LinkedIn campagnes, waardoor je een meer omvattende en succesvolle advertentiestrategie krijgt.

Hoe onderscheiden jullie zich van andere marketingbureaus?

Wij onderscheiden ons van andere marketingbureaus door onze focus op kwaliteit boven kwantiteit, wat essentieel is in het B2B-landschap.

In plaats van alleen te streven naar een hoog volume aan leads, richten we ons op het genereren van kwalitatieve leads. Dit is cruciaal voor B2B-klanten, voor wie het niet effectief is om door sales benaderd te worden als het moment daar eigenlijk nog niet rijp voor is.

We moedigen onze klanten aan om verder te kijken dan de korte termijn en een verhaal te vertellen dat zich uitstrekt over een langere periode. Dit gaat hand in hand met het opbouwen van duurzame communicatie, wat resulteert in leads van hogere kwaliteit.

Onze hoofdfocus ligt ook op LinkedIn advertenties, wat ons onderscheidt in onze aanpak. Door ons hierop te concentreren, hebben we geavanceerde strategieën ontwikkeld en hebben we de LinkedIn advertentie-tools volledig onder de knie. Dit stelt ons in staat om consistent succes te garanderen, in tegenstelling tot bureaus die proberen alle aspecten van digitale marketing te omvatten.

Bovendien hebben we ons gespecialiseerd in B2B-klanten in de tech- en consultancy sector, waardoor we precies weten welke aanpak het beste werkt voor dit type klanten.

Hoe bepalen jullie de beste advertentiestrategie voor mijn bedrijf?

Om de beste advertentiestrategie voor jouw bedrijf te bepalen, hanteren we een vast framework dat we aanpassen aan de specifieke kenmerken van jouw business.

We starten met grondig klantenonderzoek om een diep inzicht in jouw doelgroep te krijgen. Op basis van deze inzichten definiëren we een strategisch plan, gevolgd door het uitwerken van tactieken. Deze tactieken worden continu getest en geoptimaliseerd door middel van A/B-testen. De waardevolle inzichten die we hieruit verkrijgen, trekken we door in onze lange-termijn aanpak.

Dit proces van constante evaluatie en verbetering zorgt voor een continue verbetering van de resultaten van jouw advertentiecampagnes.

Got questions?
Let's talk.

Patrice Boone
Claim your free platform audit

Get free optimization tips for your platform based on proven best practices that can immediately drive growth.

Claim your free audit
Bedankt! Je bericht werd verstuurd!
Oops! Hier ging iets verkeerd.